[Fanda] ako donútiť Nvda nečítať tytul okna?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Květen 24 16:00:35 CEST 2015

No porozmýšľam čo s tým názvom okna, nircmd a autohotkey vedia robiť
parádičky práve v tomto smere a skôr to viem používať ako python, takže
sa asi uberiem touto cestou. Ale ak by napr Ľuboš Pinteš vedel ako to
ošetriť priamo v NVDA, tak by sa na to možno podujal. Lebo možno fakt
len treba vyhodiť pár riadkov kdesi v zdroji ktoré hovoria o tom, že ak
sa zmení názov okna, prečítaj ho. len pri weboch je asi problém skôr s
režimom prehliadania, ktorý ak zmení stránku tak ju musí nanovo
prekresliť a toto aj dáva patrične vedieť, čiže okno môže ostať
statické, aj tak ho NVDA nanovo oznámy.

Dňa 24. 5. 2015 o 10:26 Ladislav Csepi napísal(a):