[Fanda] ako donútiť Nvda nečítať tytul okna?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Květen 24 10:15:11 CEST 2015

takmer, prosto jak hýbe myšou, tak Nvda číta kde sa nachádza, je pravda, že v nastavení myši som povypínal všecky nadbytočné ohlasovania, kurzora myši, typu a neviem čoho ešte, prosto jej číta len čo fyzicky je pod kurzorom myši. To je dosť nápomocné pri práci, bo nemusí toľko čumieť do obrazovky, mám za to, že by niečo podobné mali bežne zavádzať na pracoviskách, prosto nejaké info do ucha, iné do oka, aby sa zrak natoľko enpreťažoval, ale to sem nepatrí. No a táto osvietená osôbka to takto chce mať. Okrem myši jej príde vhod hláskovanie pri zadávaní textu a číslic, tiež pri pohybe kurzorom po texte. Takto jak to mám nastavené je to fajn, len neustále sa opakujúci tytul okna je značne únavný a znervozňujúci, dokonca som vyriešil i pohyb šípky z klávesnice po webovom rozhraní použitím doplnku, čo mi tu nejaký dobrák pred časom radil. Za pomoc predem dikes - Laco

Dňa 24.5.2015, o 0:54, Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com> napísal: