[Fanda] ako donútiť Nvda nečítať tytul okna?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Květen 24 09:26:02 CEST 2015

ale nie, toto by sa určite dalo vyriešiť nejakým doplnkom. Prípadne
možno ak sa to deje len v rámci jedného okna, napr webového prehliadača
tak by sa mohol dať nastaviť cez autohotkey statický titulok. Myslím si,
že zapracovanie tejto funkcie by trvalo dlho, lebo je to vec, ktorá
momentálne nie je prioritná.

Dňa 24. 5. 2015 o 9:07 Rastislav Kiss napísal(a):