[Fanda] Práce s listy MS Excel

Martin Klein marklein na seznam.cz
Pátek Květen 22 20:02:12 CEST 2015

aaa...

 > Já jsem to hledal v nápovědě pro Excel 2007, který

No tak to se těšte na to, jak MS vy... činil s nápovědou pro své
produkty minimálně od 2010 a vůbec Win 7 (a výše),
kdy opustil "desktopovou" nápovědu,
a přesunul vše na web.

Zvláště mě baví, když zadám nějaké vyhledávání v nápovědě,
a ono mi to vrátí výsledky i pro linuxové aplikace...

Hezký víkend přeje

Martin