[Fanda] SpeechTech TTS (Re: Fakt nep

Krajíčková St. krajicek na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 21 17:08:51 CEST 2015

Já používám "Jana" při poslechu digitálních knih, převedených pomocí
CitReaderu.
Má některé nelogické "úlety" - písař čte jako písísař, ruku jako rukou -
našlo by se toho víc. Známý, který Jana taky s Citreaderem používá, prý už
do firmy psal někdy před dvěma lety, ale odpověď, natož náprava žádná. Ale
i tak je to hlas dost dobrý,
Stáňa Krajíčková

>Jan Danko honzadanko na volny.cz
>21. 5. 2015 16:15
>
>Zdravím,
>z hlasů SpeechTechu se mi nejvíc líbí a nejpřirozeněji zní hlas Jan, který
>používám v Eltrinexu. V zařízeních s operačním systémem Android čte tento
hlas
>špatně zkratku tr. Jako trestní.
>Zmíněná chyba se mi objevila v sms od banky. Po přepnutí na jinou syntézu
byla
>ona informace přečtena zprávně. Jednalo se o zkratku slova transakce.
>Dělá Speechtech takovéto !libůstky! také ve Windows, nebo tam jevše po
> [...]
cz]
>za uživatele Miloš Šmíd
>Odesláno: 19. května 2015 13:49
>Komu: fanda na elsa.cvut.cz
>Předmět: Re: [Fanda] SpeechTech TTS (Re: Fakt nep
>A ještě jsem se ptal, jestli někdo neví, zda funguje SpeechTech pod
Windows 8.1.