[Fanda] Eltrinex, baterie

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Středa Květen 20 23:07:33 CEST 2015

   Přeji také dobrý den,

níže psané mi přijde nejasné, proto si dovolím ještě pár otázek do textu.
Dne 20.5.2015 17:35, Milan Souček napsal(a):
> Dobrý den, mám moderní nabíječku, která nabíjí každý článek samostatně.
> Funguje to tak, že např. týden jsou baterie nabité a pak se jedna z
> nich, řekněme tak během dvou, nebo tří dnů, úplně vybije. Dochází k tomu
> při vypnutém diktafonu.
*Opakuji otázku, která baterie se vybije? Je to stále v jedné šachtě,
pokud ano tak v které, při pohledu zezadu Levá či pravá? Nebo libovolně?

Vyzkoušel jsem pět párů nabíjecích baterií,
*Jaké značky?

> vyzkoušel jsem i běžné nenabíjecí a výsledek byl stejný.
*Opakuji otázku,přepínáte v menu nastavení nabíjecí, alkalické Při volbě
alkalické, je typické jakoby náhlé vybití, protože vybíjecí
charakteristika alkalických a nabíjecích baterijí je odlišná.
Pozor při upgrade, nebo spuštění továrního nastavení, se to přepne do
módu alkalické.

  Do servisu jsem to neposílal, obecně s nimi nemám dobré zkušenosti,
poplatky za
> prohlídku bývají tak drakonické, že mně to odrazuje.
* Diktafon nebyl v záruce? Nebo se to vybíjení projevilo až po dvou
letech provozu?
Špatné zkušenosti máte konkrétně se servisem dodavatele Eltrinex, nebo
jiným? Pokud ano, tak s kterým?  Jak jsem již psal,

> není to pouze jen má zkušenost, někteří mí přátelé si stejně jako já
> stěžují na to, že se jim baterie v Eltrinexu vybíjejí strašně rychle.
* A pomáhá jim to, když si mezi sebou stěžují?

> Proto jsem se tím již přestal zabývat, koupil jsem si Olympus LS3 a jsem
> s ním nadmíru spokojený, žádné podobné "příhody" se mu nestávají.
* Pokud máte pár tisíc navíc, tak proč ne, LS3 lze dobíjet i přes USB.
Jen mi to nejde dohromady s cituji:"poplatky za prohlídku bývají tak
drakonické, že mně to odrazuje". .

Musím napsat, že eltrinex byl pro mne velkým sklamáním, docela mne
naštvalo,
> když v pondělí mi hlásil "baterie nabité" a ve středu jsem si ho vzal
* Jo taky mě to před lety naštvalo, proto jsem se okamžitě ozval
dodavateli a za pár dnů byl nový firmware, kde se to přispůsobilo
nabíjecím baterijím, tak aby se tak brzo nevypínal. Podruhé mě naštval,
když přestal fungovat úplně, a obratem jsem dostal recovery softvare,
který z mrtvého diktafonu, jenž se ani neukázal v PC, udělal opět
normálně fungující. A další úpravy dle našich požadavků, snad nemusím
připomínat. Před tím jsem měl chvilku Olympus DM5,ale s distributorem
Olympus nebyla žádná řeč o tom co by bylo třeba upravit.
Jistěže Eltrinex v12PRO je  již hardwarově zastaralý, žádný jiný
diktafon se tak dlouho neudržel na trhu, natož aby nakonec našel další
odbyt na dosti náročném německém trhu.
Podotýkám, že nejsem nikterak zainteresován na tomto výrobku,ale protože
dodavatel, i korejský programátor nám vyšel mnohokrát vstříc, zaslouží
si propagaci a hlavně i poukázání na slabiny, jinak když se nikdo
neozve, není co vylepšovat!
    Pepa