[Fanda] přepínání aplikací na iphonu

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Květen 20 21:01:41 CEST 2015

jojo pred časom som sa na prepínanie pýtal v konferencii Mobily, ale mňa zaujímalo priamo gesto, ktorým sa prepneš z jednej aplikácie do predošlej, bez toho, aby si musel chodiť do panela spustených aplikácií, niečo jak je na windowsoch alt+tab - dik - Laco

Dňa 20.5.2015, o 18:15, Maxmilián Vavrek <maks.vavrek na seznam.cz> napísal: