[Fanda] Stavové znaky Focus 40 Blue

Radek Seifert Radek.Seifert na elsa.cvut.cz
Úterý Květen 19 13:53:39 CEST 2015

Prosím,
umíte někdo poradit, jak se na řádku Focus 40 Blue zbavit stavových znaků? Já v manuálu sice nacházím několik zmínek o tom, že to jde, ale nějak ne o tom, jak to jde. Navíc manuál tvrdí, že "Můžete upřesnit, zda se stavové znaky mají nacházet na levém nebo pravém konci řádku nebo můžete zvolit, aby se nezobrazovaly vůbec. Ve výchozím nastavení se stavové znaky nezobrazují." Jenomže mně se ve výchozím stavu zobrazují, a to vlevo.
Předem díky¨

Radek Seifert

Mgr. Radek Seifert
koordinátor služeb

ELSA
Středisko pro podporu studentů se specifickými potřebami ČVUT v Praze
Trojanova 13, 120 00 Praha 2
Telefon: 224 358 543
E-mail: seifert na elsa.cvut.cz<mailto:seifert na elsa.cvut.cz>
Web: http://www.elsa.cvut.cz