[Fanda] =?UTF-8?B?UmU6IFtGYW5kYV0gU3BlZWNoVGVjaCBUVFMgKFJlOiBGYWt0IG5lcMWZw61qZW1uw6kg?==?UTF-8?B?xI10ZW7DrSk=?=

Jan Snyrych snyrych na braillnet.cz
Úterý Květen 19 12:14:11 CEST 2015

Dobrý den,

já přihodím ještě jednu možnost z ceníku Spektry:

SpeechTech TTS - hlas Alena (bez možnosti výběru jiného hlasu): 1569 Kč
včetně DPH.

Honza Šnyrych