[Fanda] Fakt nepříjemné čtení

Miroslava Závodná miroslavazavodna na seznam.cz
Úterý Květen 19 10:40:39 CEST 2015

Dobrý den, jednalo by se mi asi spíš pro načítání knih těmito hlasy - víte
někdo prosím, jestli se dají koupit jednotlivě a za kolik to případně je?
Děkuji a přeji pěkný den. Mirka.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: 19. května 2015 10:36
Subject: Re: [Fanda] Fakt nepříjemné čtení

Dobré odpoledne Soňo,

hlasy od firmy SpeechTech lze koupit ve variantě se SAPI5 rozhraním a
lze je tedy teoreticky použít i v rámci libovolné verze JAWSu. V praxi
to je jako vždy maličko složitější, v několika posledních verzích
SpeechTech TTS jsme narazili na problémy s kompatibilitou, nicméně
SpeechTech se snaží problém vyřešit, takže pokud chcete někdo pro
plynulé čtení používat i další mluvčí, lze o těchto hlasech asi rovněž
uvažovat...

Hezký den.

Michal Jungmann