[Fanda] Fakt nepříjemné čtení

Sona Fialova sfialova na centrum.cz
Úterý Květen 19 06:33:45 CEST 2015

Zdravím,
znamená to tedy, že by níže uvedené hlasy nebylo možné použít klasicky
pro práci s odečítačem obrazovky jako další syntézu?
Omlouvám se, že se ptám možná až hloupě, pokud to bylo již v podstatě
níže uvedeným tak nějak řečeno, ale ráda bych měla jistotu, co se mého
pochopení věci týká.
Pokud ne, byla by to škoda, neboť hlasy plzeňské firmy Speech tech
rozhodně stojí za poslech a za pozornost.
Vzpomínám si, že jsem kdysi dávno, už tomu bude asi tak 5 let, zkoušela
jakousi demo verzi syntézy od této společnosti. Tenkrát obsahovala hlasy
Alena, Tomáš a slovenský hlas Beáta a s NVDA fungovala klasicky přez
rozhraní MS speech Appi, akorát ta odezva byla o něco pomalejší. Pokud
tedy tuto možnost již společnost vynechala, myslím si, že je to škoda.
Pravda je, že i po prolistování jejich webových stránek z toho nejsem
příliš moudrá a odpovědět si nedokážu.
Předem mnohokrát děkuji za odpověď a vysvětlení a s přáním příjemného
dne se loučím.
Soňka