[Fanda] Fakt nepříjemné čtení

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pondělí Květen 18 23:11:24 CEST 2015

Zdar.
Přesně tak, taky používám Wintalker voice, páč to je prostě českej hlas od
čecha a tak to čte česky a ne kravsky. Vůbec nechápu, proč se do všeho, co
může aspoň trochu mluvit rvou Nuancí zmutovaný srágory, když je tu Eliška,
která je prostě kromě Wintalkeru to jediný použitelný.
Tom
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, May 18, 2015 8:14 PM
Subject: Re: [Fanda] Fakt nepříjemné čtení

Ahoj, Michale,
chci se zeptat, zda když upgradujeme do naší laborky JAWS 15 na šestnáctku,
která je zřejmě už dostupná, protože byla třeba na flešce z Tmavomodrého
festivalu a dá se stáhnout i od Vás z downloadu, zda se v souvislosti s
tím, co vylíčil Radek něco stane - přepíše se původní RealSpeak hlas Zuzany
a nahradí se tím horším? Jak tomu případně zamezit? Musí se pak
nainstalovat znovu ten původní z Tvého odkazu?
V mobilu se dá Zuzana upravovat slovníkem, nepoužívám to často, nevím,
jestli dělá tolik chyb, dělá je tam taky? Díky za radu.
Přiznejme si to otevřeně - zlatý starý dobrý Wintalker Voice - používám ho
jak doma, tak ho máme i u nás v laborce a většina uživatelů je spokojena.
Chápu, že RealSpeak hlasy se dají používat pro automatické přepínání
synthéz ...
Miloš