[Fanda] AVG hlasi, ze je vir v programu pcspeedup - ale nejspis plany poplach, jenze ...

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pondělí Květen 18 17:30:45 CEST 2015

Ahoj Miloši,
k výjimkám se dostaneš tak, že klávesou F8 se dostaneš do nastavení, pak
Shift+tabulátorem na seznam a šipkou dolů nebo stiskem písmene V víra se
dostaneš přímo k výjimkám.
Pak Tabulátorem si zvolíš výjimku, kterou potřebuješ odstranit.
Jarek

Dne 18.5.2015 v 17:16 Miloš Šmíd napsal(a):
> No jo, to je mi jasný, ale jak k tomu Odstranit dojít, kde ty výjimky v tom
> AVG najdu, víš.
> To už mě neporadíš, co ...
> Já si snad nějak poradím.
> Miloš