[Fanda] AVG hlasi, ze je vir v programu pcspeedup - ale nejspis plany poplach, jenze ...

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Květen 18 17:16:40 CEST 2015

No jo, to je mi jasný, ale jak k tomu Odstranit dojít, kde ty výjimky v tom
AVG najdu, víš.
To už mě neporadíš, co ...
Já si snad nějak poradím.
Miloš