[Fanda] katalogy - převede FineReader?

Jirina Holenova Jirina.Holenova na centrum.cz
Pondělí Květen 18 15:36:24 CEST 2015

Dobrý den, Jarko a ostatní,

nakladatelství, s nimiž má KDD smlouvu neporadím, jde to ale zjistit  na
webu KDD. U knihy je vždy "od nakladatele".

Jinak seznam všech nakladatelství i s jejich knižní produkcí lze získat na
portálu Kosmasu, je to řazené abecedně, viz odkaz:
	http://www.kosmas.cz/nakladatele/

Zdravím
Jiřina Holeňová

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jaroslava Dvořáková
Sent: Monday, May 18, 2015 2:52 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] katalogy - převede FineReader?

Dobrý den,
 tak tohle jsem opravdu nezkoumala, děkuji, na to rozhodně kouknu.
Ještě se zeptám, která nakladatelství do KDD přispívají nebo lidé od nich
skenovali? Zajímá mě, co kdo vydává. Dají se seznamy nakl.  na internetu
najít třeba i starých?
Jarka