[Fanda] AVG hlasi, ze je vir v programu pcspeedup - ale nejspis plany poplach, jenze ...

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Květen 18 15:12:34 CEST 2015

Ahoj, Fandové,
tak mě potvrdili na Grisoftu, že:
"Zminene nalezy a detekovane soubory jsme si obstarali primo ze stranek
zrychlenipocitace.cz, a muzeme Vam potvrdit, ze detekce programem AVG je
spravna. Pokud program chcete pouzivat, pridejte si program do vyjimek.
Nicmene Vam doporucujeme jeho odinstalaci."
Varuji tedy před používáním programu Zrychlení počítače PCSpeeUp.
Nevíte někdo, jak se vyndavá záznam z výjimek AVG?
Je mi to ale stejně divné ... nic jsem nikdy nepozoroval.
Je to nějaký druh Trojského koně, takže - mohl odeslat nějaká hesla třeba z
bankovnictví?
Miloš