[Fanda] Nastavení stopky mezerou u winampu

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Květen 18 15:11:30 CEST 2015

Zdravím,

S NVDA v okně video používám mezerník pro zapauzování na všech počítačích,
kam jsem WinAmp instaloval, nechápu, že zrovna v tomto případě to nejde.
Ohledně skinů, ty mažu, nikoli složku Skins, tu asi WinAmp potřebuje mít
stále namapovanou, ale obsah v ní, čili tu žádné skiny nemám, a při absenci
zraku mě neschází:).

Hezký den
Vítek