[Fanda] Nastavení stopky mezerou u winampu

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pondělí Květen 18 15:01:13 CEST 2015

Ahoj Michale.

Kamarádka má Jaws 16.

Tu radu, co psal včera Vítek, tak to kamarádka zkoušela, ale nedařilo se jí.
Bohužel nedokážu popsat postupy a to, co jí Jaws říkal, protože anglicky
nerozumím a téhle problematice také ne. To by musela popsat ona.

Oběma vám děkujeme za rady a přejeme hezký den.

Petra Urbanová

Ahoj Petro,

Jaký odečítač kamarádka používá?

Pauzu/přehrávání na mezerník v hlavním okně přidává JAWS. Navíc, pokud si
uvědomuji, musí být Winamp nastavený na Classic Skin nikoli na Modern.

Michal