[Fanda] katalogy - převede FineReader?

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Pondělí Květen 18 10:57:31 CEST 2015

Zdravím všechny Miloši tebe také,
píšu schválně takhle, třeba to bude někoho zajímat. V pátek jsem dostala
ediční plán jaro - léto, tuším nakl. Argo. Ten ediční plán na stránkách
Neoluxoru nebude. Doskenovala jsem a dám vědět. Přítel říkal, že psaní víc,
než v tom minulém, který jsem ukazovala Miloši, tobě, ten slabý. Ale zase
třeba kdo ví??? Třeba, když řeknu v KDD nebo SPVK co mám a pošlu, ať už v
pdf nebo jinak a trochu vidí, tak si třeba pro knihovny něco vyberou.
Jdu převádět, pak napíšu, jak to dopadlo.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, May 18, 2015 9:09 AM
Subject: Re: [Fanda] katalogy - převede FineReader?

Jarko,
jak už jsem ti osobně říkal, nejlepší a nejaktuálnější katalog knih z
Neoluxoru je jejich web
http://neoluxor.cz/katalog-knih/
Čímž si ušetříš hodně práce, ano právě proto, že tam v tom žištěném
katalogu jsou obrázky obálek knih a v nich FineReader rozpozná možná někdy
taky písmenka, je to pro nevidomého naskenovat či se v tom zorientovat
zmatek - tedy to alespoň odhaduju.
Miloš

---