[Fanda] NVDA a esperanto

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Květen 18 09:21:40 CEST 2015

No teraz hovoríme ale o dvoch rôznych dialógoch. Najprv v menu všeobecné
nastavenia >nastavenia hlasu odčiakni hláskovanie riadi hlasový výstup.
Potom pri pridávaní slová máš výraz nahradiť, komentár, rozlišovať
maléa  veľké a potom je tam prepínač iba celé slová, všade a regulárny
výraz. To treba nastaviť na iba celé slová.

Dňa 18. 5. 2015 o 9:16 Jarek Krcmar napísal(a):