[Fanda] katalogy - převede FineReader?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Květen 18 09:09:38 CEST 2015

Jarko,
jak už jsem ti osobně říkal, nejlepší a nejaktuálnější katalog knih z
Neoluxoru je jejich web
http://neoluxor.cz/katalog-knih/
Čímž si ušetříš hodně práce, ano právě proto, že tam v tom žištěném
katalogu jsou obrázky obálek knih a v nich FineReader rozpozná možná někdy
taky písmenka, je to pro nevidomého naskenovat či se v tom zorientovat
zmatek - tedy to alespoň odhaduju.
Miloš