[Fanda] Eltrinex, nový testovací firmware/komprimace

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pondělí Květen 18 08:45:51 CEST 2015

   Ahoj Pavle,
aproč ne rovnou 320kbs? Já komprimované formáty prakticky nepoužívám,
nejnižší nekomprimovaná mono z těch od sebe 5 cm vzdálených mikrofonů mi
příjde jako optimální poměr kvality a velikosti nahrávky v případě
nahrávání z vestavěných mikrofonů. Bez externích  binaurálních mikrofonů
to nikdynemůže být opravdu stereo. Komprimaci v případě potřeby až v PC.
V diktafonu to jednak není tak kvalitní a navíc komprimace vždy víc
vybíjí baterie. A pokud by bylo třeba hodně mluveného slova, tak zase
64kbs dostačuje. A na externí nahrávky pak nejlépe nejvyšší
nekomprimovaný, vše ostatní je imho zbytečné a blokuje to jen možnost
dalších funkcí.
   Hezký den Pepa