[Fanda] NVDA a esperanto

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Květen 17 22:05:51 CEST 2015

dobrý večer fandové,
zjistil jsem, že v Nvda když nastavím hlas Esperanto, tak znaky jako:
čárka, tečka, středník, dvojtečka, pomlčka a mezera jsou v psané angličtině.
Když jsem si chtěl upravit slovník pro aktuální hlas, tak po uložení mi
Nvda říkal slovo Punkto, punkto, punkto a to při pohybu šipkami a
tabulátorem.
Nastavil jsem to, aby vyslovoval regulární výrazy.
Kdo z vás používá Nvda a ovládá jazyk Esperanto, prosím, otestujte.
Slovo čárka má být vysloveno Komo, tečka Punkto, pomlčka streko,
dvojtečka dupunkto, otazník Demandsigno.
Jarek