[Fanda] katalogy - převede FineReader?

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Neděle Květen 17 21:37:36 CEST 2015

Dobrý den,
takže katalogy skener naskenuje a převede z PDF do textu, jsou tam sice
chyby,  ale pročíst se to tak nějak dá. Prostě dá se to tak nějak číst.
Chyby tam jsou, ale nebyly velké,  domyslela jsem si, co jsem chtěla vím,
zbytek, pokud tohle člověk skenuje, si musí s vidícím opravit.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Jaroslava Dvořáková" <dvorjar na volny.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 14, 2015 7:21 PM
Subject: [Fanda] katalogy - převede FineReader?

                    Dobrý den,
s přítelem chodíme celkem pravidelně do Neoluxoru. Dostala jsem tam katalog.
Jenže, když jsem ho s koukavým člověkem s rodiny prohlížela a nechala si ho
detailně popsat, zjistili jsme, že je tam hodně obrázků a taky psaní.
Napadlo mě dát do do skeneru a naskenovat jako PDF. Co myslíte, když dám pak
převést na dokument Word, převede to program, aby to šlo číst? Jsou tam
popisky a na obrázku knížka, nebo jak to napsat. Však víte, jak vypadají
katalogy, kdo trochu vidí, ale i nevidomý, tak vám to určitě někdo popsal.
Už jsem si pohrávala s myšlenkou, že by mi to přítel načetl na diktafon, ale
pak mě napadlo se zeptat vás zkušených, kdo třeba už s katalogem pracoval.
Jarka

---

---