[Fanda] Nastavení stopky mezerou u winampu

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Květen 17 15:38:07 CEST 2015

Ahoj Peťo,

Mezerník nefunguje u standardního okna, ale pouze u video okna. Mezi okny
WinAmpu se přepíná ctrl+tab. Ať jde levým altem a šipkou 1x dolů na Winamp
podnabídka, rozbalit enterem nebo šipkou vpravo, pak šipkou dolů najet a
zaentrovat na Video. Ono to má i nějakou zkratku alt+cosi, podle zvuku to
teď nerozzlyším. Pak při startu WinAmpu ať se vždy přepne na video okno
ctrl+tabem (pokud tam to okno hned nenaskočí i při audiu), a tam mezerník
na pauzu funguje.

pa
Vítek

Kind regards