[Fanda] Nastavení stopky mezerou u winampu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Květen 17 15:08:42 CEST 2015

Ahoj,
mám tomu rozumět tak, že stopka mezerou kamarádce standardně nefunguje?
Nejsem přes WinAmp kdovíjaký expert, ale tohle jsem nikdy měnit nemusel,
tedy mezerník mi fungoval vždy.
Martin.