[Fanda] dotazkuschovne

Marcela Martynková sourozenci na tiscali.cz
Neděle Květen 17 11:40:05 CEST 2015

Ahoj petře
Moc díky za radu.
Povedlo se a soubor se už nahrává na Úschovnu.
Zdraví a krásnou neděli
Přeje
Marcela

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Petr Oberreiter
Sent: Sunday, May 17, 2015 10:42 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] dotazkuschovne

Zdravím,

Vím, že tohle úschovna dělala po nějakých změnách, které někdy v minulosti
proběhly. Od té doby je vhodné zkusit starou verzi úschovny a to na adrese
http://old.uschovna.cz/ tak snad to povede k úspěchu.

Petr Oberreiter