[Fanda] dotazkuschovne

Petr Oberreiter oberreiter na braillnet.cz
Neděle Květen 17 10:42:07 CEST 2015

Zdravím,

Vím, že tohle úschovna dělala po nějakých změnách, které někdy v minulosti
proběhly. Od té doby je vhodné zkusit starou verzi úschovny a to na adrese
http://old.uschovna.cz/ tak snad to povede k úspěchu.

Petr Oberreiter

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Marcela Martynková
Odesláno: 17. května 2015 10:36
Komu: Konference Fanda
Předmět: [Fanda] dotazkuschovne

Dobré dopoledne Všem
Obracím se na Vás s tímto dotazem.
Mám win7 32 bit, Jaws 12 a internet explover.
A nevím proč, ale nedaří se mi poslat zásilku přez Úschovnu.
Všechno jde po tlačítko poslat, ale když se postavím na tlačítko poslat a
přepnu kurzor na jaws kurzor a kliknu na odeslat 2-krát, tak mi to jen řekne
zpráva a neukážou se procenta, kolik se načetlo a kolik ještě zbývá.
Nevím proč se tak děje.
Poradí mi s tím prosím někdo?
předem díky za odpovědi.
Zdraví a krásnou neděli přeje