[Fanda] AVG hlasi, ze je vir v programu pcspeedup - ale nejspis plany poplach, jenze ...

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Sobota Květen 16 10:29:37 CEST 2015

Zdravím,
kdo nechce mít spolu s Ccoleanerem nic jiného, než samotný Ccleaner, ať
zkusí jeho portable verzi.
Ten lze používat stejně jako instalační verzi. i portable verze upozorní
na novou verzi, je-li k dispozici.
Jarek