[Fanda] Dotaz na server ulozto.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Sobota Květen 16 10:29:30 CEST 2015

Dobré dopoledne,

jelikož mi nepřišla opět zpětná vazba mého posledního příspěvku, asi již
opravdu zahlcuji víc než je zdrávo tuto konferenci, odpovím nejprve na dotaz
pana Kisse a naposledy již skutečně se budu snažit o přeposlání mého
posledního příspěvku.

Ano, jedná se mi skutečně o to první tlačítko stáhnout, nebo-li odkaz.
Jelikož do středy, když jsem ho vždy dala, tak se mi rovnou automaticky jako
by otevřela další stránka, kde vyskočila políčka pro přihlášení
registrovaných uživatelů. Takže tam vždy bylo login, jako další políčko bylo
pro vepsání hesla. Pak tam bylo hned zaškrtávací políčko pamatovat
přihlášení. Pak tam bylo přihlásit se tlačítko, zaregistruj se odkaz,
zapomenuté heslo, a pak již bylo Jiný obrázek odkaz, přehrát kód odkaz a pak
to, co je již všem známé. Jenomže mně se tohle vůbec neobjevovalo. Když jsem
chtěla stisknout odkaz stáhnout ten první, tak tam bylo pouze
komentuj,informace o obsahu, Dobít kredit odkaz, Partnerský program, atd.
Ale již je to snad vyřešené, ale i Vám patří mé srdečné díky. A nyní již
tedy naposledy mou odeslaný příspěvek, který snad již dorazí, slibuji, že
opravdu naposledy. Kdo chcete, čtěte prosím ještě níže a reagujte pak na
soukromo případně.
Tak přecejen ještě jednou zdravím,

zde jsem vykopírovala zřejmě verzi prohlížeče Mozilla. Ale prosím, kdyžtak
další mi pište již na soukromo, ať opravdu nezahlcujeme schránku. Budu
velice ráda, když mi pomůžete a ráda bych Vám i na soukromo napsala něco
víc, co mě ještě napadlo. Tak tedy prosím pište na:

ribarova na quick.cz

Děkuji moc Vám a ostatním za trpělivost a shovívavost, opravdu moc a zde je
ještě ta verze Mozilly.

37.0.2

Hezký den ještě jednou přeji všem, Martina Ribárová.