[Fanda] Poděkování.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Sobota Květen 16 09:55:19 CEST 2015

Dobré dopoledne přeji,

velice se omlouvám, pokud můj příspěvek dorazí do konference dvakrát. Ale jelikož jsem nyní neobdržela zpětnou vazbu o doručení, posílám svůj poslední příspěvek raději ještě jednou a předem se moc omlouvám pro případ, že ostatním dorazí dvakrát Tak tedy zde to je:

Ještě jednou a snad již naposledy přeji hezký den,

chtěla bych tímto moc poděkovat těm, kteří se mi snažili více či méně pomoci
s mým problémem. Již jsem zkusila, tentokrát však správně, tu klávesu
Inzert+F5 a nevím jak, ale nějakým způsobem se mi to pak povedlo a již
stahuji soubor. Takže pokud to půjde alespoň takto dělat, budu moc ráda.

Takže ještě jednou moc děkuji a jsem ráda, že jsem se na Vás mohla obrátit a
znovu prosím za odpuštění ty, kterým jsem zahltila zbytečně mailovou
schránku. Věřte prosím, že to nebylo schválně. Přeji mým rádcům a
pomocníkům, jakož i ostatním, krásnou a slunečnou sobotu. Martina Ribárová.