[Fanda] prosba o kontakty na management firmy prolaika.sk?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Květen 16 08:44:43 CEST 2015

Ahoj,
nejaký mail je uvedený v registri domén, akurát ho neviem vyčíta», tak
ak by si si skúsil na to zavola» vidiacu osobu
https://who.is/whois/https://prolaika.sk
Mená konateµov sú tu
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=7763&SID=2&P=0
Ale priamo kontakty tam nenájdeą.

Dňa 16. 5. 2015 o 0:04 Ladislav Csepi napísal(a):
> prolaika.sk
> nemám pochopiteµne na mysli kontakty dostupné na webe firmy, leľ info o tom, kto je majiteµom, kto konateµom a kontaktné informácie na nich. Spravili mi dosti nepeknú vec, nechcem sa tu o tom nejak obąírnejąie rozpisova», no ątandartnými prostriedkami typu napísa» na reklamačné, či posla» správu z formulára to zaiste nevyrieąim.
> Za rady vopred dikes - Laco

Daląí informace o konferenci Fanda