[Fanda] Prepinani sluchatka/mikrofon

Sobota Květen 16 02:54:40 CEST 2015

Ahoj Vítek,
aby sme boli konkrétny, ja používam toto, cena nejakých 9 eur:
https://www.alza.sk/axagon-ada-15-mini-hq-d1470922.htm

Ak to zapojíš do usb, zvyčajne sa zvuková karta stáva predvoleným
zariadením systému a všetko ňou začína byť prehrávané, no Nvda ostáva v
reproduktoroch notebooku, kým ho skratkou nereštartuješ. V xp boli tieto
veci zložitejšie, ale na 7 je krásne to, že si naozaj môžeš regulovať
pre každý program, cez čo má fungovať, teda napr. v Nvda stlačíš ctrl
insert s (voľba hlasového výstupu), raz zatabuješ a vyberieš si z
ponúkaných zariadení. Rovnako to funguje v Skype a ďalších. Je dobré pre
kartu používať stále rovnaký usb port, lebo si to zvykne pamätať pre
každý usb port iné úrovne hlasitosti. Vždy po zapojení karty je ešte
dobré spustiť ručne program od Galopu na simuláciu ticha, aby karta
reagovala pružne. Ale asi si ju najprv bez obáv kúp a potom sa pýtaj.
Inak ovládače to nemá žiadne, funguje okamžite po vložení. A je
kompaktná, teda žiadne prepojovacie káble medzi pc a kartou. Má len 2
3,5 mm konektory, jeden je stereo vstup, druhý výstup na slúchadlá.
Vrele odporúčam.