[Fanda] Eltrinex, baterie

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pátek Květen 15 23:24:11 CEST 2015

   Dobrý večer,
  toje zajímavé, klasicky se to stává, když má jedna baterie menší
kapacitu. A také u nabíječek, kde jsou baterie dobíjeny jen ve
dvojicích. Jinak s ohledem na to, že jsou baterie zapojené v sériji a
mají oddělené šachty, tak jiná možnost je téměř vyloučená. (teda pokud
zevnitř někdo nenatřel pouzdro vodivým lakem)
Baterie se vybíjí stále ve stejné šachtě? Vybije se baterie ikdyž je
vložená jen jedna?
A jaká baterie? Nabíjecí, alkalická, nebo jiná? Jaký typ baterie je  v
menu nastaven?
Co na to řekli v servisu Eltrinex? Prý jim vybíjení jedné baterie dosud
nikdo nehlásil.
Můžete ještě odpovědět na zmíněné dotazy? Docela by mě zajímalo v čem by
mohl být problém.
Mě v Eltrinex V12PRO vydrží nabíjecí baterie Sanyo Eneloop zhruba
měsíc,než je hláška baterie vybité. Samozřejmě častějším používáním se
doba potřeby baterie nabít zkracuje.
Mám jeden z prvních eltrinexů a také jsem si kdysi stěžoval na to, že
velmi rychle hlásí vybité baterie až vypne, a přitom v Olympusu klidně
fungovali dál. Tehdy programátor udělal volbu pro nabíjecí baterie,
které mají nižší napětí a diktafon brzo hlásil "baterie vybité" a
zbytečně brzo vypínal. Určitá imho stále  ještě velká rezerva je z
důvodu uložení nahrávky, když klesne napětí pod určitou mez a diktafon
se následně vypne,před tím by ovšem měl nahrávku uložit.
Je fakt,že asi i s ohledem, že obsahuje navíc rádio, rychleji vybíjí
baterie, než třeba některé Olympusy, ale v žádném případě by se neměla
vybíjet jedna baterie víc.
    Pepa