[Fanda] Dotaz na server ulozto.

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Květen 15 22:42:53 CEST 2015

presunúť myš na objekt
NVDA+numpad lomeno
Ľavý klik
numpad lomeno
Ešte skúste urobiť nasledovné. Keď aktivujete ten odkaz stáhnout tak
stlačte nvda+F5 čím NVDA prikážete obnoviť obsah dokumentu a potom
skúste vyhľadať reťazec "kód" cez skratku nvda+ctrl+f. Ak ho nájdete,
mali by ste byť na odkaze prehrať kód a potom by už mal byť postup rovnaký.

Dňa 15. 5. 2015 o 22:34 Rastislav Kiss napísal(a):