[Fanda] Dotaz na server ulozto.

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Pátek Květen 15 22:34:27 CEST 2015

Ospravedľňujem sa, ja som si to splietol s vedlajším vláknom a myslel
som že používate jaws. Nvda má na presunutie kurzora myši nad objekt
klávesovú skratku nvda+shift+m pri rozložení laptop. Neviem presne ako
je to pri desktope lebo ja nemám numerický blok no v návode to je tak sa
skúsim pozreť. A ak máte klasickú myš tak by už ďalej nemal byť problém.
R.K.

Dňa 15. 5. 2015 o 22:27 Martina Ribárová napísal(a):