[Fanda] Dotaz na server ulozto.

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Pátek Květen 15 22:20:09 CEST 2015

Zdravím,
ešte by som skúsil na tlačidlo kliknúť myšou, u mňa to niekedy zaberie.
Jednoducho sa nastavíte na to tlačidlo, šípkou doprava presuniete kurzor
zhruba do stredu a stlačíte kombináciu jaws+ú (teda klávesa vedľa p) čím
presuniete kurzor myši nad tlačidlo. A po tom už stačí len jednoducho
kliknúť. Ak nemáte touchpad/ myš tak to urobíte klávesovou skratkou jaws+á.
R.K.

Dňa 15. 5. 2015 o 22:08 Martina Ribárová napísal(a):