[Fanda] Vyčištění disku, Re: AVG a zrych?==?iso-8859-2?Q?lení počítače

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Květen 15 21:51:28 CEST 2015

Ahoj,
v tom vyčištění disku přesně vidíte, co systém vyhledá, vypadá to jako
seznam, kde můžete jednotlivé položky zaškrtnout či odškrtnout, podle
toho, zda chcete, aby byly smazány nebo ne.
Jsou tam takové věci jako Koš, Dočasné soubory Internetu, Offline webové
stránky a pod.;
o žádné dokumenty tím nepřijdete, alespoň mně se to tedy nikdy nestalo -
samozřejmě, zálohou důležitých věcí někam vedle třeba na jiný, nejlépe
externí disk nic nezkazíte.
Vyčištěním disku uvolníte místo na tom kterém disku, někdy to může být
slušné množství, třeba desítky, stovky mega či gigabajtů, to záleží na
tom, jak často to provádíte, jak moc toho v systému děláte a na spoustě
proměnných faktorů. Obrovské množství místa na disku dokáží zabrat třeba
staré body obnovení systému, pokud tu funkci máte tedy zapnutou, ale
standardně myslím zapnuta bývá.
Uvolnění místa na disku rychlosti startu PC asi trochu pomůže, také
záleží, máte-li jako systémový klasický hard disk a nebo ten SSD, který
vlastně nemá žádné otáčivé součásti a tím je opravdu rychlý.
Martin.