[Fanda] Vyčištění disku, Re: AVG a zrych?==?iso-8859-2?Q?lení počítače

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pátek Květen 15 21:39:37 CEST 2015

Zdravím.-

Když bych dala vyčištění disku, nepřišla bych o věci, co tu mám? Jde mi o to, aby se nevymazalo to, co používám.

Zrychlil by se tím počítač i při samotném spouštění?

A když bych potvrdila vyčištění disku ve vlastnostech místního disku, nemohu přijít o věci, o které přijít nechci?

Omlouvám se za začátečnické otázky, ale tohle jsem si nikdy dělat netroufla.

Petra Urbanová

Od: Martin Beran

Ahoj,
já tu donedávna měl AVG Internet Security 2015, to je nejen antivirus,
ale i firewall, antispam a pod.; byla to zkušební verze, tuším na 30 dnů
a ta šla s Jawsem 14 nainstalovat relativně v pohodě; zádrhel nastal jen
ve výběru těch produktů - já chtěl totiž původně jen ten antivir, ale
právě to nešlo zvolit, takže se mi nainstaloval celý ten balík.
Přechod na antivirus byl po těch 30 dnech už snadný, jde to tam zvolit
někde v průběhu odinstalace.

Co se týče těch programů na čištění PC, opravdu některé mohou nadělat
více škody než užitku, protože ve snaze usnadnit práci méně zkušeným
nepřipouštějí pořádnou kontrolu uživatele nad tím, co dělají...
Spoustu věcí obsloužíte i ze samotných Windows.
Ve Windows 7 stačí do editačního políčka v nabídce start zadat třeba
Vyčištění disku, to je program, který umožní uvolnit místo zabrané třeba
dočasnými soubory a pod., to je, myslím, relativně bez rizika.
Na registry to pravda nesahá, ale tam už je opravdu lepší vědět, co
děláte, protože při troše nepozornosti pak v lepším případě nemusí
fungovat konkrétní program, v horším naboříte systém.
Je pravda, že velká spousta programů po sobě nechá v registrech pořádnou
kupu balastu, i když je vzorně odinstalujete, člověk se někdy až diví...
Martin.

Dne 15.5.2015 v 20:10 Petra Urbanová napsal(a):
> [...]
>
> Děkuji za obě odpovědi.
>
> Jaws nemluvil vůbec, ani když jsem něco chtěla vybrat a zaškrtat. To nám tenkrát pomáhal Petr Oberreiter, který nám radil po telefonu. Aby se AVG mohlo nainstalovat, muselo se to udělat tou myší. Tolik k odezvě.
>
> Do práce s oběma programy, o kterých tu byla řeč, se raději pouštět nebudu, abych neudělala víc škody než užitku, protože jsem na tomhle stejně jako začátečník (nikoho tím nechci urazit).
>
> Mějte se fajn a užijte si hezký víkend.
>
> Těm, co zítra jedou na Tmavomodrý festival, tak těm přeji šťastnou cestu a hezký den.

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3495 / Virová báze: 4311/9783 - Datum vydání: 15.5.2015

-----