[Fanda] AVG hlasi, ze je vir v programu pcspeedup - ale nejspis plany poplach, jenze ...

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Květen 15 21:30:34 CEST 2015

Zdravím,
po pravdě jsem výhody profi verze Ccleaneru blíže nestudoval, snad
nabízejí stálou a přednostní podporu a jsou tam nějaké funkce navíc, ale
osobně bych do tohoto softwaru neinvestoval - ne proto, že by byl
špatný, ale nemyslím si, že by se neplacená verze od té placené nějakým
zásadním komfortem lišila.
Já čas od času zkrátka Ccleaner pustím, nechám opravit registry, mnohdy
je alespoň v základu promažu ručně a to ještě hodně opatrně, jen u klíčů
softwaru, o němž vím, že jsem jej do PC instaloval sám a že už tam není
a pod..
A třeba podobné funkce jako Active Monitoring či jak se to jmenuje, tedy
takové ty vychytávky, které hlídají aktualizace Ccleaneru, spouštějí
automatické čištění a já nevím co, jsem povypínal, protože jen žerou
systémové prostředky a Ccleaner si beztak po svém ručním spuštění koukne
na server, je-li tam nová verze, takže to uživatel nemusí hlídat.
Martin.