[Fanda] Prepinani sluchatka/mikrofon

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Květen 15 21:09:56 CEST 2015

Ahoj Csabo,

A po zasunutí té mini USB zvukovky on si ji sám namapuje a přepne do ní
audio, nebo je třeba to pokaždé najít a zaškrtnout ve zvucích systému
záložce Přehrávání? Měl jsem tu také na USB standardní zvukovku velkou od
Soundblaster Live, ale po jejím zapojení PC přestal právě mluvit, a bylo to
nutné za použití zrakové kontroly přepnout, což se obávám, že by zde nastal
tentýž případ.

Hezký den
Vítek