[Fanda] Prepinani sluchatka/mikrofon

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Pátek Květen 15 19:44:38 CEST 2015

Ahoj ,
vlastně to není žádný audio převodník, ale je to USB zvuková karta...
jen je třeba dát pozor, některé se v kombinaci s to vestavěnou nechovají
ůplně standartně, alespoň s jednou od Logitechu jsem měl takovou
zkušenost, že nešlo ovlyvnit po zapnutí notebooku, kam pošle audiosignál
a jednou to šlo do USB zvukovky, jindy do interní...
Na mém notebooku je Vítku stejná vymoženost, jak popisuješ, jen byli asi
u Toshiby o něco kreativnější a po zasunutí nějakého jacka do sdířky se
objeví dialogové okno, kde si lze vybratz několika možností jako
mikrofon, sluchátka, headset...
s pozdravem, Cs.

--

s pozdravem, Cs.