[Fanda] Prepinani sluchatka/mikrofon

GP1 gp1 na nextra.sk
Pátek Květen 15 18:50:21 CEST 2015

Ahoj Tapin!
Prevodník má miniatúrne rozmery, vyčnieva cca 20 mm.
Predáva sa to ako mini USB zvuková karta. Nepotrebuje žiadne drivery,
postačia všeobecné ovládače Windowsa. Lacnejší model má mono vstup pre
mikrofon, drahší model má stereovstup.
Nájdeš to napríklad na Alze.
 Kamarát to použil pre jeden notebook s odpálenou zvukovkou, lebo so
zasunutým adapterom sa dal notebook bez problému vložiť do pôvodného obalu.
Peter

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, May 15, 2015 5:38 PM
Subject: Re: [Fanda] Prepinani sluchatka/mikrofon

Zdravím,

Aha, a kvalifikuje se to jako usb audio převodník? Abych v Alze nekoupil
něco jiného. Má to nějaké drivery, nebo to stačí píchnout do usb, a pak
mikrák píchnout do zdířky pro input v tom převodníku, a netřeba nic
přenastavovat v kartě přehrávání zvuků systému a neinstalovat?

Jinak Mám v elektrice.

Vítek

http://www.eset.sk