[Fanda] Prepinani sluchatka/mikrofon

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Pátek Květen 15 18:36:18 CEST 2015

Zdravím,
u mňa na notebooku to teda funguje tak že keď je zapojený v napájacej
sieti a ja za zvukový výstup zvolím reproduktori/slúchadlá, tak windows
pošle zvuk do reprákov nehľadiac na to že sú pripojené slúchadlá či už
malé špunty alebo klasické náhlavové s mikrofónom. Toto ale nefunguje
pokiaľ nemám notebook v napájaní.
R.K.

Dňa 15. 5. 2015 o 17:38 Vítek napísal(a):