[Fanda] Prepinani sluchatka/mikrofon

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Květen 15 16:23:59 CEST 2015

Zdravím,

Protože raketoví inženýři a experti na noteboocích šetří kde se dá, pořádně
se zapotili, a vymysleli třeskutě inteligentní věc, že je i na standardních
noteboocích jedna zdířka pro zapojení jak mikrofonu tak i sluchátek, mezi
kterými se může přepínat některou F klávesou v kombinaci s klávesou
Function. Problém ovšem je, že po zapojení mikrofonu a přepnutí notebook
stále nemluví, čili to nějakým způsobem nefunguje. Navíc i kdyby to mluvilo,
 výsledný zvuk by musel jít z chrastítkových repráků notebooku, a nikoli z
reproduktorů, které mám standardně na notebook připojené. Jednoduše je tu
jedna zdířka pro imput i output.

Poradili byste prosím někdo způsob, jak připojit kvalitní mikrofon tak, aby
jednak notebook mluvil, a jednak aby bylo možné hrát stále na reproduktory?
Na reprácích mám dvě zdířky output (sluchátka) a input (mikrofon), přičemž
při zapojení inputu (mikrofonu) počítač také nemluví, ani v kombinaci se
zapojením outputu (sluchátky). Takže ani tudy to řešit nelze. Rozdvojka na
3,5 mm džeky rozparovače taktéž na notebook nelze, protože to nic neřeší,
buď je to přepnuté na input či output.

Prosím, dokázal byste mě tedy někdo poradit, kterak mít na mluvící notebook
s jednou zdířkou připojený jak mikrofon tak i repráky - čili input i output
dohromady?

Mnohokrát děkuji
Hezký den
Vítek Jirásek