[Fanda] AVG a zrychlení počítače

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Květen 15 16:04:10 CEST 2015

S AVGTuneUp téměř žádné zkušenosti nemám, musí se také koupit k AVG.
Zkoušel jsem v Trial verzi, rozhraní je v angličtině, na rozdíl od mého
Zrychlení počítače, ale to je zase dost grafické, takže nevím, jestli by v
něm JAWS mluvil.
Doporučil bych spíš asi ten CCleaner - minimálně free.
Názory, zda dělat tuhle údržbu se různí - i informatici říkají, radši ne,
může smazat i něco, co nechcete, ale nestalo se mi tak nikdy. Zvláštní na
tom je to, že PCSpeedUp najde jiné chyby než CCleaner.
Podobných nástrojů je celá další řada.
V PCSpeedUpu je možné dále si pohrát s nastavením startu aplikací po
spuštění Windows - optimalizovat je, ale je to trochu problematické - měl
jsem s tím problém se ZoomTextem - některé málo používané aplikace je možné
buď vůbec nespouštět nebo jejich rezidentní část (ta která je připravena v
paměti pomoci kdykoli prograqm rychleji použít) zpomalit.
Za 400 Kč se mi zdál ten program docela dobrý, navíc má i českou technickou
podporu - uvidíme, jestli na to, co jsem napsal, zareaguje.
www.zrychlenipocitace.cz
Miloš