[Fanda] AVG hlasi, ze je vir v programu pcspeedup - ale nejspis plany poplach, jenze ...

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Květen 15 15:55:42 CEST 2015

Martine, díky, Chrome používám vedle Mozilly defaultně, takže o to obavy
nemám ... CCleaner ve free verzi jako ndoplňkový sken taky. Nevím, jestli
se vyplatí investovat do profi verze CCleaneru - řeší to něco?
Miloš