[Fanda] AVG a zrychlení počítače

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pátek Květen 15 15:53:42 CEST 2015

Dobrý den.

Já mám AVG free 2013 a Jaws 13.
Když chci spustit zlepšit výkon počítače, tak to chce provézt analýzu. Po jejím provedení se mi otevře okno internetu s tímto obsahem:

Opravte problémy s počítačem hned teď pomocí aplikace
AVG PC TuneUpR!
Chcete-li čistější a rychlejší počítač
s optimalizovaným výkonem, právě jste udělali ten správný krok.
  a.. Stačí jen 3 kroky a výkon vašeho počítače bude optimalizovaný.
Vyčkejte, než skončí stahování aplikace AVG PC TuneUp.
Pokud se stahování automaticky nezahájí, klikněte sem.

Nainstalujte aplikaci AVG PC TuneUp kliknutím na stažený soubor.
Instalace je snadná a potrvá jen pár okamžiků.

Po dokončení instalace stačí kliknout na tlačítko "Spustit analýzu nyní".
To je vše! Aplikace AVG PC TuneUp nyní automaticky vyčistí váš počítač.

Protože těmto věcem absolutně nerozumím, mám tu aplikaci stahovat? Mělo by to nějaký efekt?
S instalací AVG jsem měla problém, nekomunikovalo to ani s jawskurzorem, tak mi to instalovala mamka myší, proto, abych se přiznala, moc nemám odvahu se do takových věcí pouštět.

Právě kvůli zpomalenému počítači jsem přemýšlela o odinstalaci free třináctky a přejití na patnáctku. Ale kvůli špatné manipulaci s Jawsem a proto, že jsme s mamkou naprostí laici, se do toho nepouštím.

Za případnou odpověď předem děkuji a přeji hezký víkend.

Petra Urbanová

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3495 / Virová báze: 4311/9779 - Datum vydání: 15.5.2015