[Fanda] AVG hlasi, ze je vir v programu pcspeedup - ale nejspis plany poplach, jenze ...

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Květen 15 14:43:29 CEST 2015

Ahoj,
program PC SpeedUp neznám, ale až tak mě to chování antiviru
nepřekvapuje, také jsem to zažil, ale ne s AVG.
Ccleaner existuje i ve free verzi, sám ho již pár let používám.
Jen je tam trošičku zrada, že při jeho instalaci je Vám vnucen Google
Chrome, resp. je ta volba defaultně zaškrtnutá a třeba Jaws tu obrazovku
zrovna nečte, musí se použít jeho OCR funkce, pak to jde odškrtnout, sám
jsem se s tím docela vztekal.
Martin.