[Fanda] správne rozmiestnenie sterea

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Pátek Květen 15 14:17:43 CEST 2015

Zdravím Fandovia!
Chcel by som si spraviť stereo test, pretože na veži mám dva cinch konektory a teda potreboval by som si overiť správne zapojenie sterea, podľa mňa najjednoduchšie by som to mohol spraviť v ovládaní hlasitosti ak posuniem vyváženie na jednu či druhú stranu teda na 0 percent a potom na 100 percent, píšem to schválne tak ako to čítače oznamujú, ale teraz neviem zistiť, že ktorý je správny ľavý a ktorý je správny pravý kanál teda či 0 percent je ľavý alebo naopak?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé